Велосипед. CUBE AIM. Він новенький. До цієї мандрівки його пробіг
склав приблизно 300 км. Також до цієї мандрівки я вже умудрився на ньому
зламати і відремонтувати ричаг на манетці. А ще жорстко загуркотіти на
бетон. Результатом падіння була конкретна вісімка на задньому колесі і
ледь помітна на передньому. на скільки міг усунув вісімки. Видно обід
трохи деформувався в результаті падіння, тому ідеального колеса вже
добитись не зміг. Довелось трохи відпустити вібрейк.
Багажника нема а в дальні мандрівки треба взяти спорядження, а куди?
Ладувати все в наплічник недобре. Їхати коли велика вага знаходиться
високо і незручно і чревате падінням.
Я купив дві однакових підрамних сумки максимально великого розміру що
були в магазині. В одну помістились всі ремонтні матеріали, інструменти,
насос, ганчірка, запасні батарейки для фотоапарата, запасний ліхтар, ніж і
ще купа всіляких потрібних дрібниць. В другу ввійшло бальше як пів
буханки круглого хліба, кавалок шинки і апельсин :) Далі. у мене є два
однакових спальники і у них чудові такі компресійники. Ідеально.
Порозпихав спорягу по компресійниках і причепив до ровера. Один спереду
на руль за допомогою строп з фастексами (це два нагрудних ремінці які
відчепив від однакових рюкзаків). Другий під сідло за допомогою
багажного гумового жгута. Спочатку компресійник я прикріпив
перпендикулярно і він робив вихиляси в такт педалюванню. Якоїсь
незручності я не відчував та раптом я зрозумів що за кілька десятків
кілометрів торбочку потре на шмаття. Обабіч дороги знайшов всюдисущу
пет-пляшку і вирізав з неї прокладку яку вставив між підсідельним штирем
та компресіником. І нащо ці всі мудрування з пляшками коли треба було
всього-навсього прикріпити вантаж паралельно :) потім я так і зробив. Також було встановлено фляготримач під 1,5 л пляшку і торбочка для смартфона з GPS.
Спорядження. Рюкзак Deuter Speed lite 30 з гідропаком на 2л. Воду попивати під час велосипедної мандрівки рекомендується часто тому трубка поїлки під ротом дуже зручно. Крім гідропака в рюкзак ввійшло: плащ пончо, горня, газовий пальник, балон із залишками газу від попередніх мандрівок Карпатами, аптечка, обмилок, дезодорант, паспорт, гроші, два снікерса, мобілка і ліхтар налобний. Загальна вага рюкзака приблизно 4 кг. Спальник FINMARK XL фірми Fjord Nansen з синтетичним утеплювачем вагою 780г і пуховий спальник HALTI вагою 600г. Бівакзак з тайвека вагою 200г. Все це ввійшло в компресійник на рулі.
Гамак похідний з москітною сіткою виробництва КВН. Вага 950г. Тент виробництва КВН вагою 350г. Запасні шкарпетки, низ термобілизни, термофутболка. Це було спаковано в задній компресійник. NOKIA C5 в якості навігатора. Загальна вага всього краму становила приблизно 10кг що давало можливість обійтись без традиційного багажника та баула. Все підпасовано ретельно але тільки з того що вже було у мене в наявності. Вцілому я задоволений саме таким способом кріплення вантажу у веломандрівці. Є деякі моменти які слід доопрацювати і це теж цікаво. Наприклад компресійники. Щоб вберегти речі від можливого намокання їх спочатку складав в поліетиленові пакети. А можна придбати підходящого розміру гермомішки, від компресійників взяти боковинки та стягуючі стропи з пряжками. Також доробити кріплення як переднього на руль так і заднього на підсідел. Ось зразок:
|